Trebuie sa recunosc faptul ca imi plac din ce in ce mai mult spoturile publicitare ale celor de la Audi iar “Desolation” este o alta dovada clara a faptului ca gigantul auto este pe drumul cel bun in aceasta materie.
Acum cateva luni Audi lansa , chiar in cadrul Super Bowl, spotul Commander pentru noul R8 V10. Acum, la cateva luni distanta, americanii (pentru ca vorbim de Audi USA) vin cu un nou spot intitulat “Desolation” pentru aceasi masina.
Pe scurt spotul prezinta o familie “fericita” de americani ce traiesc in mijlocul desertului. Totul este bine si frumos pana in momentul in care sotul constata ca au ramas fara cafea si se vede nevoit sa se duca la magazin. Desi acest lucru poate parea o problema atunci cand locuiesti in mijlocul desertului, lucrurile nu stau la la fel atunci cand in garaj ai nu unul ci doua masini R8.
Daca in spotul Commander, Audi s-a folosit la maxim de latura sentimentala a potentialilor clienti creand un spot cat se poate de serios in cadrul acestuia situatia sta exact invers. In cadrul spotului Desolation umorul este la el acasa fapt ce ma face sa cred ca se adreseaza mai mult unui public tanar decat publicului cu care ne-a obisnuit Audi de-a lungul timpului.
In aproximativ o saptamana de la lansare acest spot a inregistrat nu mai putin de 2.5 milioane de vizualizari!
Spotul a fost realizat de catre agentia Venables Bell & Partners din San Francisco si a fost lansat pe data de 15 septembrie 2016.