Noroc cu Facebookul ca ne mai aminteste uneori cat de repede trece timpul. Luna aceasta s-au facut fix doi ani de cand The Barber a aparut oficial in Bucuresti si implicit in vietile noastre.
Au fost doi ani interesanti, cu bune si cu rele, doi ani in care atat eu cat si Oana am fost pusi la mult mai multe incercari decat ne asteptam insa din punctul meu de vedere le-am facut fata cu brio. Imi amintesc si acum primele zile in care am deschis in care daca aveam 2-3 clienti eram super multumiti.
In cei doi ani am reusit sa trecem de la doi angajati in Octombrie 2014 la 6 angajati in Octombrie 2016. De la cativa clienti la aproximativ o mie de clienti, marea majoritate, multumiti in fiecare luna. De la 8000 de lei cifra de afaceri in 2014 la peste 200.000 de lei cifra de afaceri preconizata pe 2016. De la 0 vizitatori unici pe zi, pe website, la aproximativ 4500 de unici lunar. De asemenea din The Barber a derivat si un alt proiect ce se contureaza cel putin la fel de frumos “The Barber Shop“, un magazin online ce intr-un an jumatate de existenta a depasit 700 de comenzi (mult pentru unii, putin pentru altii).
Toate aceste lucruri pe mine ma bucura enorm si mai ales cand ma gandesc ca totul a fost pus la cale de mine si de Oana in doar cateva luni. Probabil ca nu am fi putut sa realizam toate astea singuri, motiv pentru care profit de acest articol pentru a le multumi si celor ce ne-au fost alaturi in aceasta calatorie (frizeri, distribuitori, clienti etc), calatorie ce inca este la inceput de drum.
Inchei acest articol cu o promisiune: vom face absolut tot ce tine de noi pentru a continua sa fim din ce in ce mai buni. Stim ca mai sunt lucruri de imbunatatit, stim ca mai avem greseli de remediat insa facem tot ce ne sta in putinta pentru a fi asa cum va doriti voi sa fim.