Atunci cand m-am apucat sa scriu articole despre spoturi publicitare trebuie sa marturisesc faptul ca nu am crezut ca voi ajunge vreodata sa fiu impresionat de un spot al japonezilor de la Mitsubishi. Cu toate acestea, de aproximativ o saptamana circula pe Youtube spotul Watermopylaegrad relizat de catre agentia Africa din Sao Paulo Brazilia.
Watermopylaegrad este mai mult decat un spot publicitar, este o adevarata productie video pentru noul L200. Pe scurt, in cadrul spotului, noul L200 trebuie sa faca fata unor batalii istorice. De la catapulte si sageti pana la tancuri si masinile nebunilor din Mad Max, toate sunt doar simple obstacole pentru noul SUV japonez.
Spotul Watermopylaegrad a fost lansat pe data de 19 octombrie. Asa cum am spus si mai sus agentia ce s-a ocupat de crearea lui a fost Africa din Sao Paulo, Brazilia. De productia spotului s-au ocupat cei de la Saigon Filmes iar in rolul de Executive Creative Director al acestuia s-a aflat Rafael Pitanguy, acesta din urma avand la activ o multime de spoturi realizate impreuna cu cei de la Mitsubishi.
Din pacate, in mediul online spotul nu s-a bucurat de o prea mare vizibilitate, lucru ce se poate datora si prezentei slabe in cadrul Youtube a brandului nipon. In prezent spotul se afla pe canalul Ad Heaven 2 unde are putin sub 1000 de vizualizari (la momentul publicarii articolului).