Potrivit Forbes Magazine, americanii de la Nike sunt pozitionati pe locul 18 in topul celor mai valoroase branduri din lume la ora actuala. Este imposibil sa creezi un astfel de brand fara a avea in spate un departament de marketing cat se poate de solid iar ultimele spoturi publicitare marca Nike arata cat de buni sunt acestia la acest capitol.
Ultimul astfel de spot, Unlimited Youth, poate candida fara probleme la titlul de spotul anului. Pe scurt acesta prezinta povestea maicutei Madonna Buder in varsta de nu mai putin de 86 de ani participanta in cadrul competitiei Ironman. Pentru cei ce nu stiu Ironman este o competitie de tip triatlon in cadrul caruia participantii trebuie sa pedaleze 180 de km, sa alerge 42 de km si sa inoate 3,6 km. Batrana din spot (daca ii putem spune asa) a participat de nu mai putin de 45 de ori la aceasta competitie iar mai interesant este faptul ca prima oara a facut-o la varsta de 45 de ani.
Revenind insa la spot, Nike a reusit in mai putin de 48 de ore sa aibe peste un milion de vizualizari pe acest spot lucru de-a dreptul impresionant chiar si la nivelul acesta. Mai exact inseamna aproximativ 347 de vizualizari pe minut sau aproape 6 vizualizari in fiecare secunda.
Spotul “Unlimited Youth” vine la scurt tip dupa ce Nike a mai atins o data coarda sensibila a fanilor printr-o serie de spoturi publicitare cu paralimpici (le puteti vedea pe canalul oficial de Youtube al celor de la Nike).