Saptamana trecuta belgienii de la Philips au lansat un spotul “Everyday Hero”, spot pe care eu personal il clasez in top 5 cele mai interesante spoturi publicitare din acest an.
Spotul debuteaza intr-un mod destul de comic, cu un spiderman extrem de stangaci. Desi initial ai avea impresia ca tot spotul va fi in acest mod finalul este departe de a fi unul comic. Pe scurt Everyday Hero surprinde eforturile unui barbat de a face viata ceva mai frumoasa pentru cei din jurul sau.
Interesant este faptul ca desi spotul publicitar este unul extrem de interesant acesta nu face reclama unui produs anume ci este mai mult unul de brand awareness. Prin intermediul acestui spot Philips pare sa targeteze in special persoanele din sistemul medical, pana si sloganul campaniei “there’s always a way to make life better” pare sa duca putin cu gandul la acest segment.
Everyday Hero a fost lansat pe data de 3 octombrie iar pana in prezent a strans doar 45.000 de vizualizari (mult prea putin luand in calcul povestea si realizarea acestuia). Acesta a fost produs de catre agentia Ogilvy & Mather din London pentru Philips Australia. In rolul de Creative Director il regasim pe Gerry Human, acesta nefiind la prima colaborare, din cariera, cu Philips.