Acum aproximativ o saptamana, elvetienii de la Patek Philippe, au lansat campania de marketing intitulata sugestiv “Generations”. Aceasta este compusa din nu mai putin de opt filmulete ce ilustreaza perfect sloganul campaniei: “You never actually own a Patek Philippe. You merely look after it for the next generation”.
Actiunea spoturilor se petrece in opt dintre cele mai mari metropole ale lumii, mai exact Los Angeles, Bankok, Sydney, Tokyo, New York, Londra, Geneva si Shanghai, si surprinde o serie de momente personale ce au loc intre doua generatii. Trei dintre cele opt filmulete au fost publicate si pe contul oficial de Youtube al celor de la Patek Philippe. Restul de cinci filmulete le puteti gasi pe siteul oficial al brandului patek.com/en/communication/global-generations-film.
Pentru cei ce nu stiu Patek Philippe este unul dintre cei mai vechi si totodata cei mai importanti producatori de ceasuri de lux din lume. Compania a fost fondata in 1851 in Geneva iar succesul acesteia a venit destul de rapid. In luna noiembrie a anului 1851 regina Victoria a Marii Britanii achizitiona in cadrul unei expozitii din Londra primul sau ceas Patek Philippe. Aceasta nu a fost insa singura persoana cu sange albastru ce a achizitionat un ceas Patek Philippe, printre altii se mai numara si regele Christian IX al Danemarcei, Victor Emmanuel III – rege al Italiei si duce de Savoy, Hussein Kamel – sultan al Egiptului la inceputul secolului doua zeci.
Pentru a va face o idee despre cat de mare este acest brand trebuie mentionat faptul ca pana in luna noiembrie 2014, un ceas Patek Philippe, din 1933, a detinut recordul de cel mai scump ceas vandut vreodata in cadrul unei licitatii, 11 milioane de dolari. De asemenea ceasul “Ref. 5002P Sky Moon Tourbillon” detine recordul mondial pentru cel mai scump ceas modern vandut vreodata, 1.4 milioane de dolari.
Mai multe detalii cu privire la brandul Patek Philippe si ceasurile acestuia puteti gasi pe siteul oficial al companiei. Eu personal va recomand sa aruncati o privire si pe pagina de istoric al companiei, este de-a dreptul geniala.