Acum doua zile, pe contu de Youtube al celor de la Smart, aparea un nou spot publicitat destul de interesant. Intitulat “The World’s Most Xclusive Test Drive” filmul are drept scop promovarea noilor modele Brabus ale producatorului francez.
Actiunea clipului se petrece in Spania, mai exact in Barcelona unde cateva persoane sunt invitate sa testeze noile modele Smart Brabus chiar inainte ca acestea sa fie lansate. Pana aici totul pare a fi normal insa in momentul in care acestia ies pe strazile aglomerate din Barcelona au parte de o mare supriza, o coloana oficiala mai exact.
Ideea celor de la Smart nu este una noua, acum nu foarte mult timp japonezii de la Toyota au realizat o campanie similara pentru modelul sau Camry. Diferenta dintre cele doua consta in faptul ca reclama celor de la Toyota era un spot publicitar regizat integral in timp ce in cazul celor de la Smart, cei ce au participat la acest Test Drive nu aveau nici cea mai mica idee de ceea ce urma sa li se intample.
Un aspect interesant al acestui spot este modul in care cei de la Smart au reusit sa surprinda reactiile de uimire ale participantilor atunci cand s-au trezit cu o coloana oficiala in jurul lor.
Mai multe spoturi ale celor de la Smart puteti gasi pe canalul oficial de Youtube al acestora!